Jumaat, 12 Mac 2010

MAKAN MAKAN JE




















Gambar ketika makan-makan di Jusco Seremban.

Semalam...12hb Mac 2010 aku ke Kuala Lumpur untuk mengambil barang. Aku bosan, cuba dail no Gee. Nasib ada dan aku memaklumkan bahawa aku akan bertemu dengannya.

Pusing-=pusing jalan taman Cempaka.. akhirnya berjumpa juga distinasi yang ditujui..

Sampai aku dijamukan dengan makanan tengahari.. wah pandai yer adik aku ni memasak...
dia kata tu cuma main campak-campak je.. belum betul-betul lagi..perkk kalau betul pasti terangkat punya hehe.

Kekenyangan dan aku akan pulang ke rumah.. perjalanan memakan masa lima puluh minit. aku akhirnya sampai kerumah. perut terasa kenyang lagi.. lantas mengadap la komputer semula.
Hemmmm itu lah rutin harian ku.. komputer komputer tak de lain... Boring boring nye..
nak melakukan perkara lain badan masih tak mampu... nantilah jika aku sudah mulai betul-betul mampu.. aku akan mengembara dalam hutan dan akan mendaki banjaran... itulah harapan dan impianku..

Hari pun mulai gelap... aku perlu menunaikan tanggongjawabku kepada Maha Pencipta......esok jika berkesempatan aku akan coretkan lagi..

Tiada ulasan: