Sabtu, 8 Mei 2010

APA APA LAH AKU NI


Aku rindu kamu..
aku sayangi kamu..
aku mengasihi kamu...
lebih diri itu....
hidup ku sunyi dan kosong tanpamu..
aku rasa sedih..
jiwa dan ragaku kosong amat...

kerana engkau pengubat laraku
engkau lah penghiburku
engkau lah tempat aku meluahkan
segala isi hati dan perasaanku
engkau juga tempat aku melepaskan
perasaan marah dan dendamku...

Tidur ku tak lena..
mandiku pun kurang basah..
hidupku tidak keruan..
akibat aku tidak dapat menemuimu
sayangnya aku pada engkau...
hingga dik kerana talian hayatmu
aku tidak dapat menerobos...mm

akhirnya hari ini talian hayatmu
muncul jua..
gembira bukan kepalang..
sayang nya aku tidak terbilang....
ohhhh SEKALUNG BICARA SETITIS TINTA..

p/s... sebenarnya line internet saya telah di tembak
oleh sang petir dan halilintar... sehingga saya tidak
boleh meneruskan idea saya.....

........................................................

Tiada ulasan: