Isnin, 5 April 2010

SAMPAI HATI ENGKAU MELUKAKAN AKU


Terkejut... terkedu.. terkesima..
ayat-ayat yang menyakitkan
marahku jangan diundang
hati dan perasaan ku engkau
gures............

Teramat pedih bagai sembilu
aku bukan perempuan jalang
aku bukan betina sundal...
aku ada harga diri..
diriku perlu dihormati..
jangan sesuka hati engkau..
perkotak katikkan kata-kata
kerana aku juga ada perasaan..
aku juga ada jiwa...

Ingat!!!.. sebelum aku bertindak
lebih ganas dari sang singa dirimba..
kerana aku tidak menyakitimu..
kenapa perlu engkau...
persendakan aku...
jadi aku tidak mau diganggu...
aku benciiiiiiiiii....
aku hampaaaa....
engkau seorang yang ego...
yang pernah aku jumpa..
cuma aku harapkan...
cukup lah.........
akhir kalam... terima kasih
atas segalanya.........
aku hanya insan yang
tidak punya apa-apa.......

Tiada ulasan: