Sabtu, 31 Julai 2010

HARI YANG TAK DE IDEA




Salam berhujung minggu buat rakan2 aku yang sudi mengunjungi laman aku disini.
Maklumlah akhir2 penghujung bulan hijrah Islam 'syaaban' begini ramai yang akan
membuat kenduri kendara seperti perkahwinan dan juga kenduri tahlil.

Jadi aku pada kesempatan begini, sudah berada nun di kampong sebelah hubby
menolong apa yang patut, memasak juadah untuk dihidangkan malam nanti pada
para jemaah masjid.

Untuk itu aku pun dah tak punya idea ni nak tulis apa yer... cuma aku masih rasa
punya ruang sedikit ni nak menyibuk2 juga tulis kat laman aku hehehe.

Buat sahabatku zeza, noorss, blog azam, frodo,madi, hani, bumiyang dan sesapa yang rajin layan
blog aku ni (maaf ramai yang aku tak kenal Anon) aku pelawa meh la kenduri tahlil
ke rumah mertuaku di Rembau.. jemput lah... ok aku kena pergi dulu........


*********************

Tiada ulasan: