Jumaat, 22 Oktober 2010

MOVIE: THE CHILD'S EYE 3D...






MOVIE: THE CHILD'S EYE 3D..







Selama ini aku jarang menonton wayang cerita China di pawagam, entah mimpi apa anak mengajak aku
menonton cerita The Child's Eye in 3D di panggung.Memang seronok jugalah sekali sekala dapat menghilangkan tekanan ..


Filem seram Asia pertama digital 3-D di datangkan ke teater dari Universe Filem dan Pengarah kembar Danny dan Oxide Pang.

Buget $4.5 juta “The Child's Eye in 3D” dibuat pengambarannya di Thailand. "The Child's Eye di 3D" telah memulakan pengambarannya pada bulan Jun di Thailand. Pang bersaudara, yang mengawasi pascaproduksi $ 12 juta telah di adaptasi dari komik mereka "The Storm Warriors,"akan kembali sebagai filem seram yang akan di tayangkan pawagam antarabangsa dengan 2002's "The Eye," yang dibuat lagi sebagai versi USA dibintangi oleh Jessica Alba.

Rangsangan visual yang ditawarkan oleh format 3-D stereoskopik akan digunakan sepenuhnya dalam hasil kerja Pang bersaudara. The Child's Eye dalam 3D" menceritakan kisah dari enam orang sahabat terdampar di Hong Kong sebagai pelancong selama beberapa hari dari lapangan terbang Bangkok pada November 2008 .Protes anti-kerajaan dan pertemuan ghaib mereka setelah kehilangan tiga orang sahabat mereka.

Gerakan yang pantas dipamerkan dalam filem ini akan menjadikan dunia berada di bawah terdiri dari replika kertas, di isi dengan boneka kertas dan kereta kertas - sebuah bandar yang dibentuk oleh semua faksimili kertas yang terbuat dari dunia nyata dan ditawarkan kepada semua roh-roh dalam pemujaan tradisional China ritual. Pang bersaudara juga akan memperkenalkan raksaksa dalam filem tersebut.

Oleh yang demikian untuk lebih seronok lagi nak tahu jalan ceritanya boleh la korang semua pergi menontonnya di Pawagam-pawagam yang berdekatan..Ehhh nak pomot la pulak filem China ni ..



Pasangan bercinta : Shawn Yue dan Rainie Yang yang menerajui watak dalam filem seram .. The Child Eye in 3D.




*******************************************************

Tiada ulasan: