Selasa, 21 Oktober 2014

QASEH DAH MAKIN BESAR!!!


Aku memang sukakan baby...gambar ni aku ambil pada Hari Raya Aidil Adha 2013 yang lepas, ketika sahabat dari Turki datang melawat kerumah adik angkat aku di Contry Heigh Kajang. Geram akan baby Aishah.. comel sangat.....




Hilang rindu pada Aishah kini Allah kurniakan aku seorang dari ahli keluarga aku. Sorang cucu yang sangat comel..Lagi sembilan hari Qaseh Aryana akan menjangkau umur enam bulan...





Dah jadi nenek aku ni.. terasa seperti hidup ini penuh bererti ,sekarang punya cucu.
Jika dulunya aku selalu melayan anak-anak kecil dari kawan-kawan. Kecomelan bayi yang membuat aku rasa teruja. Kiut sangat anugerah Allah.

Sekarang cucuku pun semakin membesar. Keletah dan kenakalan makin terserlah... hari-hari aku rasa nak duduk dengan cucuku. tapi apa nak buat... Mama dia tak mahu aku rasa seolah-olah jadi pengasuh untuk bayinya..

Pipi gembol, mata bundar, bibir yang kiut ermmmm memang sayang dan rasa nak picit-picit je pipi si Qaseh ni....

Qaseh.. cepatlah besar.. boleh berjalan dan berlari.. Nanny boleh bawakan Qaseh ronda-ronda, bawa kereta dan pergi tempat permainan untuk Qaseh.. ermmmm  nampaknya kena tunggu beberapa bulan lagi untuk Qaseh berjalan.. Tak sabarnyaaaaa...


************************.






Tiada ulasan: