Ahad, 25 April 2010

MACAM- MACAM HARI INI NAK MAKAN.....


Sambil-sambil layan internet aku terasa nak makan nasi lemak . Buat lah sedikit untuk menghilangkan rasa teringin.. sudah lama tak menjamah sarapan nasi lemak ni.... takut juga tak pasal-pasal kolestrol aku naik balik..... tapi tak pe aku nak merasa sikit jer... kang kempunan..


Ini satu hal... anak aku pulak nak makan kuih tepong bungkus.. kenalah aku membuatnya walaupun rasa malas tu ada.. kesian la pulak.. dia pun dah lama tak merasa air tangan ibunya. Asyik kena makan kat hospital jer... Rasa semua dah macam makan makanan orang sakit...



Dah selesai pun.... biarkan kuih tu sejuk dulu tapi tak sempat-sempat nak taruhkan dalam pinggan dah di ambil gambar.....Tapi aku rasa terharu juga kerana ketiga-tiga anak aku yang lain tidak dapat merasa masakan ini.... rasa tak tertelan pulak..huhuhuhuhu


..........................................................

2 ulasan:

kedai buku perintis berkata...

salam...huhuhuhuhu

sedapnya....saya menahan diri dari menjamah nasi lemak sekian lama...
tepung bungkus mengingatkan pada emak sya...selamat menikmati kesedapan ini.selera adalah anugerah
salam
zeza

SEKALUNG BICARA berkata...

wksalam.

Memang telah lama sgt saya tak jamah nasi lemak.. hari ni terasa teringin betul nak makan. jamah sedikit je untuk menhilangkan kempunan hehehe..