Ahad, 27 Mei 2012

PERJALANAN KU DENGAN HERBALIFE


Insan ini yang Allah swt berikan kekurangan fizikal pada tubuh badannya,
tapi semangat kental yang ada dalam dirinya untuk berubah dalam kehidupannya
menjadi sihat.




 Semasa berada di Event Zero 2 Hero di Tiara Beach Resort, kenangan bersama adik
yang bersemangat kental..seperti iron lady. Tiada alasan untuk berubah..selagi ada
semangat dan usaha pasti berjaya.







 Sempat bergambar bersama adik angkatku dan juga dengan  President Team Member One Dimond baru
Puan Kamilah Jusuh di Tiara Beach Resort Port Dickson.





 Tahun lepas aku ke Bangkok untuk menghadiri Event terbesar Extravaganza seramai lebih
32 ribu delegasi Asia Pasifik berkumpul...





 Kenangan bersama temanku..Kini dia kurang aktif lagi huhu..





 Maskod Extravaganza di Bangkok 2011




 Berphoto depan galeri Raja Thailand




 Aku di Kelab Nutrisi Encik Brian di Sungai Petani Kedah.



Semasa event Nutrisi Club  di Istana Hotel. Speaker jemputan Prasat Bhatt



 Kenangan bersama si bungsu aku di Spectecular di PICC Putrajaya..




 Jemput ... Have You Had Your Shake Today!!!!!







 WAW...Inilah Executif President Team Member 20K melayu pertama Malaysia Puan Rahimah
dan suami Captain Mohd Shaiful. Pendapatan lebih dari tak habis makan kalau dapat kat aku..





 Tahun ni aku dapat membawa seorang teman ke Extravaganza di Singapura untuk kali kedua
Macam2 peristiwa pahit manis berlaku...






 Ini lah pasukan GenH Akedemi Bangi..bakal menjadi President Team Member kelak




 Delagasi dari India adalah peserta kedua terbesar selain dari Malaysia.



 Inilah Idola Aku yang banyak membantu aku dalam susah senang kehidupan dengan
Herbalife ini. Semangat yang ditunjukkan beliau tidak dapat aku lupakan. Terima Kasih
Rahimah. Muga Allah merahmati Kamu dan di permudahkan dalam segala urusan serta
diberikan kesihatan yang lebih baik.




 Inilah keadaannya Dewan Expo di Changi Singapura yang menampong seramai 25ribu
orang delegasi dari Asia Pasifik. Peserta dari Malaysia adalah terbesar dalam sejarah
hadir event tersebut.





 Sempat bergaya di pentas Herbalife Extravaganza..Dream it. Build It SINGAPURA 2012





 AKHIRNYA SETELAH AKU MENGAMBIL PRODUK HERBALIFE SELAMA SATU TAHUN
LIMA BULAN AKU SEMAKIN BERTAMBAH SIHAT DAN BERTENAGA.
Semuga aku senantiasa mensyukuri nikmat yang Allah berikan untuk aku. Aku akan terus
mencari dan menolong insan-insan diluar sana agar bertambah sihat dan kurangkan peratusan
MALAYSIA NEGARA NO 1 DI DUNIA MEMPUNYAI PENDUDUK BERPENYAKIT
KENCING MANIS DAN OBESITI..






 **************************



















Tiada ulasan: