Selasa, 25 Mei 2010

AKU SENTIASA RINDUKAN KAMU




Ku minggir danau ini
wajah nya sunyi dan memilukan
hembusan bayu meniup lembut ke wajahnya
tatkala resah dalam membungkam amat
aku yang melihat sedih dan terasa

ku tahu engkau merinduiku
bukan aku tidak mahu menghubungi engkau
tatkalala ini aku belum bersedia
kesedihan masih terasa
kepiluan dalam kotak hatiku

Dada ini pedih dan sakit
persis ditusuk sesuatu
bilaku bangun terasa ada pisau tajam bersama
tapi itu hayalan
kerana aku masih trauma kisah silam
aku kena dekatkan jiwa dan raga ini
pasrah akan hukum alam


Kini aku perlu bersendirian seketika
walaupun laut bergelora menghempas pantai
kerana pantai itu adalah jiwa
nantilah....
bukan aku tak sayang kamu
sayang aku terhadapmu
lebih dari yang engkau tahu

Cuma kini otakku seperti dibelenggu
itulah jika aku pulih sepenuhnya
akan aku ingatkan mu
sabar dan tawakkal
semuga engkau faham situasiku ini
aku masih seperti dahulu
cuma aku perlu ketenangan


AKU SAYANG KAMU

...........................




2 ulasan:

kedai buku perintis berkata...

salam.sbst
kenapa ganas sgt pic yag u letak ni
harap u sihat.dan banyak2 bersabar.mcm ada sesuatu

SEKALUNG BICARA berkata...

hihihihihihihi


suspen adalah caraku....

zezaku sayang.... i sihat2..... aje