Jumaat, 20 Ogos 2010

LADY GAGA DAN SATANISME DALAM LAGU2NYA






“Sesiapa yang mengajak ke jalan hidayat, maka baginya dari pahala seperti pahala (sebanyak pahala) pengikutnya, dengan tidak mengurangi sedikit pun dari pahala mereka. Dan sesiapa yang mengajak ke jalan sesat, maka menanggung dosa sebanyak dosa-dosa pengikutnya, dengan tidak mengurangi dari dosa-dosa mereka sedikit pun.” (Diriwayatkan oleh Imam Muslim)

Assalamualaikum .Semoga apa yang nak saya sampaikan harini dapat memberi sedikit manfaat kepada semua khususnya kepada peminat peminat cik Gaga ni .Insya-Allah .Baru-baru ni terdetik nak menyiasat perkembangan baru cik Gaga yang saya sudah tahu tentang dia dan illuminati .Rupanya video untuk lagu Alejandro iaitu lagu baru dia dah release .Banyak kontrevasi tentang video ni .Time nak tengok tu macam ragu-ragu jugak .Yelah video cik Gaga ni saya sudah sedia maklum banyak unsur-unsur lucah .Tapi oleh sebab nak mengkaji apa yang ada dalam vid dia kali ni jadi saya play jugak vid dia. Jadi seperti yang disangka .Banyak benda yang dapat dilihat dalam video yang membuktikan yang dia memang Illuminati puppet .Ramai lagi artis Hollywood pun sama tapi dia yang paling berpengaruh so far ..

Video yang mencapai lebih dari 20 juta viewer kali ni lebih berani dan mengandungi banyak simbolik .Saya akan cuba explain dari apa yang saya dah dapat di satu web Rasanya ramai jugak yang dah tahu cik Gaga adalah salah satu artis dibawah naungan illuminati .Bagi mereka yang tak tahu apa itu illuminati boleh lah ke web ni http://mistisfiles.blogspot.com/ and tengok dekat belah kanan cari Jentera Fitnah Al-Masih Ad-Dajjal ..Ada complete explanation tentang Illuminati and Freemason juga Lepas dah faham boleh teruskan baca apa yang nak saya explain lepas ni ..

Dalam video terbaru dia .Ada sesuatu yang cuba disampaikan .Ada jalan cerita yang tersembunyi disebalik lagu yang dinyanyikan .Kalau hanya dengar lagu ,mungkin tak banyak yang kita boleh tahu .Kita akan mula analisa dari permulaan video lagu Alejandro – Lady Gaga hingga habis. Ini adalah jalan cerita berdasarkan video .Jangan hanya baca buka mata tapi baca buka minda .

Video dimulakan dengan laki-laki membuat beberapa formasi dan beberapa dari mereka kepala mereka ditutup dengan sarung, mungkin mengisyaratkan bahawa itu adalah orang-orang tahanan dari beberapa macam. Salah satu laki-laki adalah dalam bentuk piramid sementara yang lain memegang hexagram sebagai tahanan berbaris.

“I know that we are young.
And I know you may love me.
But I just can’t be with you like this anymore, Alejandro.”

Selepas tu diteruskan dengan proses pemakaman .Perarakan membawa keranda yang kita dapat nampak Cik Gaga kat depan tu mengenakan jubah hitam dan membawa Sacred Heart (Hati Kudus) .Sacred Heart ni adalah pendarahan hati Tuhan untuk umat manusia (dalam kepercayaan kristian). Kenapa kata Sacred Heart ? Tengok gambar bawah ..Hati yang Lady Gaga pegang tu ada bukan hati biasa biasatapi ada paku dan dawai yang di lilit-lilit (simbolik) yang sama macam Sacred Heart of Jesus (merujuk kepada hati Jesus)..Google untuk baca lebih lagi ..

But I just can’t be with you like this anymore, Alejandro. Siapa Alejandro? Seorang lelaki yang dia tak boleh bersama ke? And then dia curang dengan Roberto dan Fernando? (berdasarkan lirik). Jawapan nya tak .Alejandro bukan seorang lelaki. Kalau dengar lagu tanpa tengok video mungkin takkan faham . Gambaran video ni mengatakan bahawa Alejandro mungkin membawa maksud sesuatu yang lebih dalam.. Jadi kalau bukan manusia .Apa dan siapa Alejandro ?
Kemudian Gaga ni dipaparkan dalam kedudukan berkuasa, memakai mahkota hitam sambil melihat tahanan melakukan persembahan untuknya. Gaga kemudian mengalihkan satu goggle. Sekaligus mempamerkan simbol illuminati - The All-Seeing Eye (bukan sekali tapi banyak kali) untuk mendedahkan sifat sejati dari kekuatannya .

Selepas itu ada sebuah adegan simbolik lagi, seorang tentera dipaparkan dipasang ke string, seperti boneka. Yang jelas menunjukkan yang ada seseorang ‘control’ dia .Atau senang kita guna istilah dia adalah ‘mind-control slave’ .Dia tidak boleh mengawal pergerakan sendiri.. Dan memegang senjata di kemaluannya. Wajah dianampak kosong, nampak bingung betul betul seperti seorang hamba yang di-control segala pergerakannya - oleh Gaga si illuminatist tak guna .

Dalam adegan selanjutnya, Gaga sedang berbaring ,memakai red latex suit yang untuk biarawati tu (Kristian) dan memegang tasbih .Okay jadi boleh nampak kan ..Waktu scene ni gaga pandang ke langit dan menyanyi part : “Stop, please, just let me go, Alejandro” .Sebaik saja dia sebut “Alejandro” Gaga mengangkat dua tangannya kelangit . Jadi dalam ni kita boleh nampak dengan jelas nampak yang Alejandro merujuk kepada tuhan bukan manusia .

“She hides true love
En su bolsillo.
She’s got a halo ’round her finger,
Around you.”

Maksud lirik ni pulak .A halo' bermaksud ia dianggap "suci"(holy). Around her finger(cincin kawin) merupakan penyatuan Gaga dengan tuhan melalui agama, tapi dia sekarang malu dengan pernikahan ini kerana suaminya telah mati.Jadi dia menyembunyikan cincin itu di bolsillo nya, bolsillo dalam Sepanyol yang bermaksud poket dan mula menyalahkan tuhan .

Selepas sahaja lirik tu ..Konsep penolakkan (rejection) ditujukan kepada Tuhan bermula ..Kerana Tuhan nampaknya tidak memenuhi keperluan rohani Gaga. Dia kemudian memutuskan untuk mencari ketuhanan diri .Dengan memeluk satu spirituality yang baru .Dalam video ni lebih menunjukkan yang Gaga telah bertukar dari biarawati menjadi paderi Luciferian (Syaitan) . Kenapa kata jadi paderi Syaitan ?

( Mata Satu yang kita tahu simbolik kepada Illuminati)

Saya kata paderi syaitan sebab tengok jelah jubah Gaga di atas .Ada banyak sangat simbol salib terbalik .Ni menunjukkan bahasa simbol yang membawa maksud yang jelas .Kita tahu salib adalah simbol keimanan bagi agama Kristian kerana mewakili pengorbanan Jesus & kebangkitan . Dalam Kristian, salib terbalik dikenali sebagai "Cross Of St.Peter", untuk menghormati Simon Peter yang diminta untuk disalibkan terbalik kerana dia merasa tidak sesuai untuk dihukum mati dalam hal yang sama seperti Kristian lain .,Tapi dalam kalangan bukan-Kristian, salib terbalik merupakan simbol penyelewengan dan sesuatu yang membawa kuasa negatif kerana simbol terbalik selalu ditemui dalam ilmu hitam dan Satanisme iaitu pemujaan syaitan..

Salib terbalik dan pentagram terbalik adalah simbol yang selalu digunakan untuk berhubung dengan syaitan .Untuk memuja dan menyeru syaitan .


“ In symbolism, an inverted figure always signifies a perverted power (…)Black magic is not a fundamental art; it is the misuse of an art. Therefore ithas no symbols of its own. It merely takes the emblematic figures of white magic, and by inverting and reversing them signifies that it is left-handed.”- Manly P. Hall

Waktu ni lirik ni yang dinyanyikan menunjukkan gaga tidak mahu diganggu oleh tuhan .

Dont bother me, Dont bother me, Alejandro (merujuk kepada tuhan)

Don't call my name ,Don't call my name, Bye Fernando .
I'm not you're babe , I'm not you're babe, Alejandro (tuhan)

Salib terbalik (simbol syaitan) ditempatkan pada kedua bahu gaga, menjadi simbol tiang. Dilapiskan dan digabungkan dengan simbol terbalik di alat kelaminnya. Di angkat oleh sekumpulan lelaki dalam satu bulatan .Mengangkat seperti mengagungkan Gaga,menyambut kedatangan Gaga ke dalam kumpulan mereka .

Sebaik sahaja lepas tu menunjukkan Gaga memasukkan tasbih kedalam mulutnya . Tasbih adalah serangkaian manik-manik yang digunakan dalam tradisi Katolik untuk berdoa dan meditasi. Dalam Islam sendiri ada tasbih . Jadi dengan menelan tasbih, Gaga menggabungkan dalam dirinya simbol ketaatan dalam agama dan juga bermaksud cara Gaga untuk mendapatkan Ketuhanan dengan cara sendiri. Dia ingin mencapai keilahian dengan satu cara sendiri. Itu adalah prinsip aktif Lucifer .Jelas menunjukkan yang Gaga bukan menyembah tuhan tetapi Lucifer ..

I’m not your babe I’m not your babe , Fernando .Waktu menyebut perkataanFernando ,Gaga membuat simbol tangan macam tu (yang jelas merujuk kepada Jesus) .Itu adalah tanda berkat bagi ajaran Kristian, Katolik kepada mereka yang dianggap Suci.. Jangan lah ingat Gaga tu buat simbol tu suka-suka .Sebab semua simbol membawa makna yang tersendiri .Kita yang kena solve apa makna dia ..

Dapat tengok kan kat belakang Gaga ada salib ..Gaga dah menghina kristian cukup banyak dalam video dia .Gaga menyanyi sambil memandang keatas dan kemudian dia mengulang-ulang lirik :
" Don't call my name, Don't call me Name Bye Fernando (Jesus) "

Dan di akhir video ..Ditunjukkan Gaga dilampirkan bersama strings ..Pada mulanya Gaga control lelaki tu dan akhir video ditunjukkan Gaga pula di-control ..Oleh siapa ? Fikir-fikirkan lah siapa yang control cik Gaga ni .Siapa dalang disebalik semua ni ?Siapa ketua ?Anda mampu cari jawapan nya kan ? Insya-Allah pasti .

Sebagaimana disebutkan di atas, video Alejandro sangat kompleks dan simbolik, dan sesuai untuk multitafsir. Boleh jadi macam-macam .bergantung pada pengetahuan si pemerhati dan sudut pandangan masing-masing. Namun demikian, rasanya bahagian-bahagian video Alejandro dalam ni jelas and tak perlu banyak teka teki macam video Telephone dan Bad Romancae.J adi apa yang gaga nak cuba sampaikan dari video nya? Dalam ni gaga menolak iman Kristian oleh mengotori simbol dan menunjukkan yang ada satu kuasa spiritual lain .Hmm lepas ni apa ? Menghina Al-Quran dan Islam ?.Nauzubillah jauh-jauhkan la ya Allah ...

Cik Gaga ni membawa bersamanya semua agenda illuminati dan taktahu la macam mana ramai yang boleh terpukau dengan dia . Namun saya yakin dah ada banyak peminat dia yang mula ragu-ragu dengan diri Gaga ,tindakan nya dalam setiap video. tapi masih tidak boleh berhenti mendengarkannya. Ingin saya katakan kat sini ,berhentilah mendengar lagu Gaga .Tidak mustahil nanti dia akan cuba menyelitkan lirik yang akan menyebut La-la-la Allah .(Tiada Allah) .Dan kita sebagai manusia sentiasa lalai .Tanpa iman mungkin kita akan menyanyikan lirik tersebut (dengan alasan ia hanya lagu) dan pada saat itu ,apa akan jadi ? Ya Allah ,lindungi lah kami dari tipu daya syaitan dan sekutu nya .Amin ya rabbalalamin .sumber asal : vigilant citizen :)

Sesungguhnya pendengaran, penglihatan dan hati,semuanya itu akan diminta pertanggungan jawabnya" (Al-Isra' 17:36).............." Pencacai dhoif"





****************************************

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

For some people, renting those games was another option, which yet again burns a hole in their
pocket. One way to test yourself is to deal yourself hand after hand in
front of a mirror and watch yourself as you react to the cards.
Each child is given 30 seconds to race to the pile and make as many matches as possible before
time runs out.

Also visit my web blog: internetradio
Also see my website :: radio sender

Tanpa Nama berkata...

I used to be able to find good information from your blog
posts.

my weblog Understanding games Plans
my web site: youtube downloader online

Tanpa Nama berkata...

We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community. Your website offered us with valuable information to work on. You'ѵе dоne an impressivе job аnd our entire
community will bе thankful to you.

My web blog - radiosender

Tanpa Nama berkata...

While it is one thing to have a social media profile on an
online community like Deviant - ART, it is a whole other thing entirely to
have fitted it with an effective SEO strategy. If you encourage your visitors to write their original reviews about your products instead
of coping reviews from competitive websites to show you have circulation and satisfied customers, your website is more likely to earn higher
ranking in the major search engines. The more doors you have the more chances of people finding it.

Naturally, they will flock to your competitor who does.
It's so important because once customers begin seeking your product or service you will want to have favorable words making your search results optimized. The algorithms are not known publicly, but one thing is certain, is the search engine websites that the information is relevant to the purpose of the preferred site. They make their strategy according to the audience their client is targeting. This means that they follow only the steps given to them by Google and other major search engines. Isn't that
something you and your business should be a part of. Numerous SEO services
over competitive price for outsourcing your site online, but,
would it be best to hire the locals if the nature of your business limits to your local as well.
They want to know things about how to create effective copy, general marketing tips and
maybe even stuff about social media. However, in general, SEO
services involve using standard and compliant coding.
Effective SEO techniques for Bloggers aren't any different. Regardless of whether you like it, love it, or hate it, social media has become a major player in the SEO world, and it is a costly mistake to ignore it. For this reason, having mentions from these sites have increasingly become a more valuable asset for your internet marketing. The sooner a site is presented in the search result, or the higher it “ranks”, the more searchers will visit the site. Have you been looking at your competitor's websites to see what kind of keywords they're using. However with passing time the complexity in this field has increased and performing an SEO task is not a simple thing to do. The internet has become an integral part of our lives that according to the latest statistics, almost 1 billion Americans access the internet. com is one of the premier portals on the World Wide Web which has been formulated with the intention of providing SEO Hosting options for webmasters around the world who seek a way to ensure that their websites reach the top ranks of all major search engines.

Look into my web page - http://theculturalcreatives.eu/community/link/3240

Tanpa Nama berkata...

Wіth dozens of raԁiо apps foг i - Phοne аvailable in i
- Τunes, there is an аpp foг every category of music lover to lоve.
(Check out the artiсle: What's Really Out There in the Night Sky to see how some celestial objects appear at different EM frequencies. The Public Radio Tuner from American Public Media may be one of the best radio applications you can get.

my webpage; mouse click the following website page

Tanpa Nama berkata...

When you quit, you can immediately feel its decision within 24 hours,
health benefits, which can cause you to not smoke forever.

The Lenmar 1530 m - Ah for the Amazon Kindle 1 e-reader is the first choice for
consumers. If a LED is used instead of a bulb, the connections will require a bit more attention.


Here is my webpage spiele spielen kostenlos
Also see my web site - myvideo downloader

Tanpa Nama berkata...

Relatively than merely providing in, he
struggles totally free, only to battle through a pair dozen much more
lackeys on his way to hijacking a helicopter.
In case you suffer from diabetes, checking your glucose levels using a blood glucose meter is crucial to managing your trouble and
living your life to its fullest. Various options
are available to ensure there is room for everyone.

My web blog Recommended Internet site

Unknown berkata...

Assalamu'alaikum..
Ana dari anggota Fropezi..
Front Penentang Zionis
ana ingin mengundang antum untuk join bersama kami, untuk menguak rahasia ZIONISME, Freemansonry, Illuminati, dsb..
Termasuk Lady Gaga ini..
ga perlu pakai uang, cuma butuh niat dan kegigihan dalam mempertahankan agama dari faham2 Zionisme,,
Kalo mau Join silahkan hubungi ana di Facebook, And1_dunkerz@yahoo.com...

Tanpa Nama berkata...

If you are going for finest contents like I do, just pay a visit this
web page every day because it presents quality contents, thanks

My web-site ... twitter followers free

Tanpa Nama berkata...

I couldn't refrain from commenting. Exceptionally well written!

Feel free to surf to my web blog ... design website

Tanpa Nama berkata...

That is very fascinating, You are a very skilled blogger.
I've joined your feed and stay up for looking for more of your wonderful post. Also, I've shared your website in my social networks

Also visit my page twitter followers free

Tanpa Nama berkata...

Hello, I would like to subscribe for this web site to take most up-to-date updates, so where can i do
it please assist.

Feel free to visit my web page ... buy twitter

Tanpa Nama berkata...

Hey very interesting blog!

Feel free to visit my site :: twitter followers free

Tanpa Nama berkata...

This is very interesting, You are a very skilled blogger.
I've joined your feed and look forward to seeking more of your excellent post. Also, I've shared
your site in my social networks!

Also visit my website buy twitter