Selasa, 8 Jun 2010

MALANG NASIB AKU HARI NI




Sumpah memang aku tak sangka
kenapa pagi tadi aku rasa macam sial

setiap pagi aku akan lalui lorong ini
aku akan pergi pusing balik
dengan pakaian
berseluar track dan berbaju tshirt lengan panjang

seperti biasa ramai pengunjung ditempat ini
jadi aku rasa ketakutan itu tak pernah ada
mungkin malang agaknya hari ni

seorang mamat mana tah tiba-tiba muncul
menyergahku yang leka berjogging
nasib baik la jantungku dah boleh berfungsi
seperti biasa, kalau tidak dulu mau aku pengsan
terkejut

" Hai sayang!... sorang jer ke..
leh abang temankan cik adik jogging sama!..
abang pun kesorangan ni!
nanti leh la kita sembang sambil cik adik memanaskan
tubuhmu yang seksi ni"

EEhhhh
ape yang di karutkan budak ni!..
panggil aku cik adik,,
kalau cik akak logik la sikit
rupanya pun macam baya anak aku..

Aku buat do no jer lah..
malas nak layan budak higusan ni
Pap!!!!
satu tepukan kat P******g aku..
kuang ajar punya budak
aku rasa nak bagi penampar..
tak reti hormat orang

Aku toleh belakang
Ya Allah ya tuhanku!!!!
Mak aiii
mampus aku..
mamat tu tunjukkan @#$%$#@
Aku rasa nak pitam kejap pun ada

Cis memang budak ni dah gila ape
aku apa lagi terus belah je lah
takut lagi aku tunggu
kang jadi kes kena rogol tak pasal-pasal



Kesimpulan yang aku pelajari dari peristiwa ni...

Kalau nak berjalan atau kemana2 jangan suka sorang2.
Sekarang ni tidak kira kita dah berumur ke masih gadis ke
perkara ni pasti akan berlaku jika .. orang yang melakukan
perbuatan itu sudah sampai tahap sanggup melakukan
perkara yang diluar jangkaan, rakus dan ganas..

Inilah kalau pegangan ugama di tolak ketepi...
Nauzubilllahhinminzalik..


........................................

5 ulasan:

kedai buku perintis berkata...

salam.
nasib baik u tak ada apa apa
itulah kalau nak jogging ajaklah i.kita boleh cari lokasi yang cantek,then lepas tu kita pergi makan makan....hmmm canteknya dunia...

SEKALUNG BICARA berkata...

wksalam ..

hari yang sial bagi saya zeza..
apalah nasib macam siot betul...

Terima kasih temanku kerana
ajak saya minum2 insyallah
jika ada rezeki saya pasti
berjumpa u...

noorss berkata...

kikikiki,,,
nasib baik... tak jadi apa apa... kalau aku tendang je kat anu nyer itu... biar dia rasakan....

tapi aku pon pernah kena jugak ...kikikikiki... tak jadi nak lepaskan tendangan sebab terkejuzzz punya pasal .... larikkkkk laa apa lagi... pas tu aku buat call pak polisi... kekekee kena tangkap.... kantoi dia

noorss berkata...

kikikikiki.... aku pon pernah ada pengelaman ni jugak ... sis ... takut jugak ,, nasib baik tak bagi tendangan maut kat anu tu....tapi terkejuz punya pasal tak sempat nak angkat kaki... aku dah cabut lariiiiii...

SEKALUNG BICARA berkata...

hehehe ko ni noor berani juga ko.
ketar lutut tau. mau tak takut aku..
serik aku dah,,,,,,